INTIMISSIMI
Intimissimi je brend koji je 1996. pokrenula Calzedonia Group, tada već uveliko uspešna kompanija, s ciljem da tržištu ponudi izuzetan kvalitet intimnog programa po veoma privlačnim cenama.
Imajući iza sebe uspešnu Calzedonia formulu, Intimissimi je doživeo vrtoglav uspon i već početkom 1998. imao preko 80 prodajnih objekata. Do kraja 2005. ima čak preko 800 prodajnih objekata širom čitavog sveta. Sada je to neprikosnoveni vladar tržišta intimnog programa u Italiji. Mnogi u Intimissimi vešu vide romantičnost jer inspiriše maštu i emocije, senzualnost jer podstiče divljenje, prirodnost jer je graciozan. Iza Intimissimi dizajna uvek stoji temeljno istraživanje najdelikatnijih ženskih potreba. Otud njegova neodoljivost kad su u pitanju žene – otkriva nove mogućnosti uživanja u mekoći veša, elegantno se prilagođavajući svim ženskim, najosetljivijim potrebama.
Ono što Intimissimi-ju, kao i čitavoj Calzedonia kompaniji, i dalje obezbeđuje primat nad konkurencijom jeste apsolutno nenadmašni odnos kvaliteta i cene, kao i materijali kojih se niko prethodno nije dosetio ili imao smelosti da koristi.
Error: API requests are being delayed. New posts will not be retrieved for at least 5 minutes.
There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.
Click here to troubleshoot.