INTIMISSIMI

Intimissimi je brend koji je 1996. pokrenula Calzedonia Group, tada već uveliko uspešna kompanija, s ciljem da tržištu ponudi izuzetan kvalitet intimnog programa po veoma privlačnim cenama.
Imajući iza sebe uspešnu Calzedonia formulu, Intimissimi je doživeo vrtoglav uspon i već početkom 1998. imao preko 80 prodajnih objekata. Do kraja 2005. ima čak preko 800 prodajnih objekata širom čitavog sveta. Sada je to neprikosnoveni vladar tržišta intimnog programa u Italiji. Mnogi u Intimissimi vešu vide romantičnost jer inspiriše maštu i emocije, senzualnost jer podstiče divljenje, prirodnost jer je graciozan. Iza Intimissimi dizajna uvek stoji temeljno istraživanje najdelikatnijih ženskih potreba. Otud njegova neodoljivost kad su u pitanju žene – otkriva nove mogućnosti uživanja u mekoći veša, elegantno se prilagođavajući svim ženskim, najosetljivijim potrebama.
Ono što Intimissimi-ju, kao i čitavoj Calzedonia kompaniji, i dalje obezbeđuje primat nad konkurencijom jeste apsolutno nenadmašni odnos kvaliteta i cene, kao i materijali kojih se niko prethodno nije dosetio ili imao smelosti da koristi.