MOJ KIOSK
Brand MOJ KIOSK, nastao formiranjem grupacije Centro Štampa Holding i integracijom poslovnih sistema Štampa Sistem i Futura Plus tokom 2011. godine, teži da kroz organizaciona, tehnološka i tehnička unapređenja uobliči novi poslovni identitet moderne kompanije spremne da svojim potrošačima, partnerima i zaposlenima ponudi jedinstveno i nezamenljivo iskustvo kupovine.
Lokali kao što je ovaj u šoping-molu Delta City predstavljaju format prodaje koji je nastao kao odgovor na savremene potrebe kupaca u Srbiji, a po ugledu za svetski prihvaćen koncept „ugodne kupovine“ (Convenience Shops) obezbeđujući širok asortiman svakodnevno potrebnih proizvoda koji su prisutni na jednom mestu, u savremenom ambijentu sa ljubaznim osobljem. Shopovi se nalaze na veoma frekventnim lokacijama, sa prodajnim prostorom od 15 do 70m2, čime se obezbedjuje širok asortiman i veća preglednost artikala na namenski dizajniranim policama, uz optimalne uslove za čuvanje robe.
Efikasna i jednostavna kupovinaje prilagođena brzom načinu života savremenog čoveka obezbeđujući plaćanje platnim karticama, čime potrošač dodatno uživa u praktičnosti impulsne kupovine u zatvorenom prostoru.
MOJ KIOSK je premanentno orijentisan ka unapređenju ovog prodajnog formata kroz inovacije u svim aspektima poslovanja, u skladu sa poštovanjem poslovne ektike, društvenih normi i naših korporativnih vrednosti.