MOJ KIOSK
Brand MOJ KIOSK, nastao formiranjem grupacije Centro Štampa Holding i integracijom poslovnih sistema Štampa Sistem i Futura Plus tokom 2011. godine, teži da kroz organizaciona, tehnološka i tehnička unapređenja uobliči novi poslovni identitet moderne kompanije spremne da svojim potrošačima, partnerima i zaposlenima ponudi jedinstveno i nezamenljivo iskustvo kupovine.
Lokali kao što je ovaj u šoping-molu Delta City predstavljaju format prodaje koji je nastao kao odgovor na savremene potrebe kupaca u Srbiji, a po ugledu za svetski prihvaćen koncept „ugodne kupovine“ (Convenience Shops) obezbeđujući širok asortiman svakodnevno potrebnih proizvoda koji su prisutni na jednom mestu, u savremenom ambijentu sa ljubaznim osobljem. Shopovi se nalaze na veoma frekventnim lokacijama, sa prodajnim prostorom od 15 do 70m2, čime se obezbedjuje širok asortiman i veća preglednost artikala na namenski dizajniranim policama, uz optimalne uslove za čuvanje robe.
Efikasna i jednostavna kupovinaje prilagođena brzom načinu života savremenog čoveka obezbeđujući plaćanje platnim karticama, čime potrošač dodatno uživa u praktičnosti impulsne kupovine u zatvorenom prostoru.
MOJ KIOSK je premanentno orijentisan ka unapređenju ovog prodajnog formata kroz inovacije u svim aspektima poslovanja, u skladu sa poštovanjem poslovne ektike, društvenih normi i naših korporativnih vrednosti.
Error: API requests are being delayed. New posts will not be retrieved for at least 5 minutes.
There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.
Click here to troubleshoot.